Τα πιο θρεπτικά φρούτα και λαχανικά του Σεπτεμβρίου

Ο Σεπτέμβρης μας δυσκολεύει συνήθως μετά από ένα ανέμελο καλοκαίρι. Επιστρέφουμε στις υποχρεώσεις και συνήθως δεν νιώθουμε πολύ ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι σε λίγο καιρό ο καιρός θα κρυώσει. Όμως, ο Σεπτέμβρης έχει κάποιους θησαυρούς να μας προσφέρει• και μάλιστα πολύ θρεπτικούς.

Τα φρούτα του Σεπτεμβρίου

Αχλάδια: Βελτιώνουν την πέψη λόγω των πολλών φυτικών τους ινών, μειώνουν το βάρος, έχουν αντιοξειδωτική δράση και φροντίζουν επιδερμίδα και μαλλιά λόγω της βιταμίνης Α.
Σύκα: Τα σύκα συγκαταλέγονται ανάμεσα στα παλαιότερα φρούτα που καταναλώνονται από ανθρώπους και έχουν αμέτρητα οφέλη. Ήταν μάλιστα το αγαπημένο φρούτο της Κλεοπάτρας.
Μήλα: Τα μήλα συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος και στην υγιή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
Πεπόνι: Το πεπόνι είναι ένα από τα πιο γλυκά φρούτα. Βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, περιέχει θρεπτικά συστατικά ζωτικά για την οστική υγεία και είναι πλούσιο σε ηλεκτρολύτες και νερό.
Δαμάσκηνο: Συγγενής με το ροδάκινο, το νεκταρίνι και το αμύγδαλο, το δαμάσκηνο είναι τόσο χυμώδες, όσο και θρεπτικό. Διαθέτει βιταμίνες A, C και Κ.
Μύρτιλα: Κάνουν γευστικότατη μαρμελάδα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μάλιστα πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας μέχρι και κατά 40%.

Τα λαχανικά του Σεπτεμβρίου

Αγκινάρα: Αν και δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σαν λαχανικό στην κουζίνα μας, μελέτες αποδεικνύουν ότι η αγκινάρα αποτελεί μία από τις πιο θρεπτικές και υγιεινές τροφές, αφού εκτός από νοστιμάδα, προσθέτει φαρμακευτικές ιδιότητες στο φαγητό μας.
Βλίτα: Κυρίαρχη θέση στο ελληνικό, μεσογειακό τραπέζι. Πλούσια σε σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο και κάλιο.
Καρότα: Τα καρότα αποτελούν πλούσια πηγή του αντιοξειδωτικού β- καροτίνη που μετατραπεί σε βιταμίνη Α στον οργανισμό βοηθώντας στη διατήρηση υγιούς δέρματος.
Κουνουπίδι: Το κουνουπίδι ανήκει στην ποικιλία των βρώσιμων λουλουδιών και στην οικογένεια των σταυρανθών. Με υψηλή διατροφική αξία, έχει πλούσια αντιοξειδωτική δράση κυρίως μέσω των βιταμινών C και Κ.
Μπάμια: Οι μπάμιες είναι ένα λαχανικό που ευδοκιμεί τους ζεστούς ακόμα μήνες και είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών και φυτικών ινών.
Άλλα λαχανικά και καρποί του Σεπτεμβρίου: Λάχανο, κρεμμύδι ξερό, πατάτα,  νωπό καρύδι και φιστίκι Αιγίνης.

από enallaktikidrasi.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια