Μερικές συμβουλές για τη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών


Κείμενο της Ελευθερίας Μαλλιοπούλου


Τα υλικά αγαθά δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται επανειλημμένα ως επιβράβευση. Έστω ότι μετά από μια καλή βαθμολογία -η καλή βαθμολογία ορίζεται φυσικά ανάλογα με τις δυνατότητες του εκάστοτε μαθητή-, ο γονέας αποφασίζει να χαρίσει ένα δώρο στο παιδί του. Τι γίνεται όμως αν επιβραβεύει υλικά το παιδί του κάθε φορά που αυτό σημειώνει καλούς βαθμούς;
Σε περίπτωση συνεχούς ανταμοιβής με υλικά αντικείμενα είναι πιθανόν το παιδί: -να μην επιδείξει την κατάλληλη συμπεριφορά όταν η υλική ανταμοιβή αποσυρθεί

-να προσαρμοστεί στη χρησιμοθηρία και να καταλήξει να κυνηγά όχι τον στόχο για τον στόχο, αλλά το υλικό κέρδος. Αυτό αποκτά ιδιαίτερη σημασία όταν το παιδί εισέρχεται στην εφηβεία και αργότερα στην ενήλικη ζωή.

Επιμέλεια παρουσίαση: Πολυξένη Λυκίδου

από youtube, μέσω teleytaiaexodos

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια