Δ. Μακεδονία: Κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση

Δ. Μακεδονία: Κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση
Κριτική στην Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν προχώρησε, παρότι ήταν έτοιμο το Νομοσχέδιο την ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας, άσκησε χθες μιλώντας στη Βουλή ο βουλευτής Κοζάνης της ΝΔ, Μιχάλης Παπαδόπουλος.
Όπως ανέφερε το νέο Νομοσχέδιο δίνει κίνητρα σε ιδιώτες αλλά και εταιρίες για να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς η ηλεκτροκίνηση, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα και στα επιπλέον κίνητρα που δίνονται, στη Δυτική Μακεδονία και τη Μεγαλούπολη, που είναι στο πλαίσιο της απολιγνιτοποίησης.

Στα οφέλη από την ηλεκτροκίνηση στάθηκε από την πλευρά της η βουλευτής Κοζάνης της ΝΔ, Παρασκευή Βρυζίδου, η οποία επισήμανε ότι με την εφαρμογή της η χώρα μας δεν «μπορεί να επιστρέψει πίσω». Αναφερόμενη για τη Δυτική Μακεδονία τόνισε ότι «το πρόστιμο των ρύπων για χρόνια επιβάρυνε τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, επιβάρυνε τη λειτουργία της περιοχής και επίσης, δεν έδινε τη δυνατότητα στις μονάδες να μπορούν να λειτουργήσουν, έτσι ώστε να προχωράει σε μια απολιγνιτοποίηση, συρόμενη προς αυτήν την κατεύθυνση».

Για έλλειψη ουσιαστικών μέτρων για την ηλεκτροκίνηση, τόσο σε επίπεδο σχεδίου όσο κυρίως σε επίπεδο υλοποίησης, έκανε λόγο μιλώντας επίσης στη Βουλή η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης, Καλλιόπη Βέττα, η οποία σχολιάζοντας τα κίνητρα για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στη Δυτική Μακεδονία, επισήμανε ότι θα αναπληρώσουν ένα πολύ μικρό τμήμα από την οικονομική αιμορραγία που προκαλείται στην περιοχή λόγω της βίαιης απολιγνιτοποίησης.

Επίσης αναφέρθηκε και στις εξελίξεις για την χρηματοδότηση του Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης, τις οποίες χαρακτήρισε «δυσμενείς», καθώς μετά από τις διαπραγματεύσεις του Συμβουλίου Κορυφής, θα έχει όπως ανέφερε «μειωμένο προϋπολογισμό από 32,5 σε 10 δις ευρώ».

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ – Σύνταξη: Μάκης Νασιάδης


από ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια