Facebook: «Το μποϊκοτάζ των διαφημίσεων δε μας επηρεάζει»

Παρά το μποϊκοτάζ του Ιουλίου των 1.000 μεγάλων διαφημιστών, το Facebook δήλωσε ότι η διαφημιστική του επιχείρηση λειτουργεί έξοχα.

μποϊκοτάζ facebook

Τον Ιούλιο, πολλές μεγάλες εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο το Facebook χειρίζεται το περιεχόμενο απέχθειας και μίσους.

Το περασμένο τρίμηνο, το Facebook συγκέντρωσε διαφημιστικά έσοδα $18,3 δισεκατομμυρίων, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των επενδυτών. Βέβαια, η εταιρεία δεν έδωσε αριθμούς για τον Ιούλιο, που ήταν και η περίοδος που ξεκίνησε το μποϊκοτάζ.

Δήλωσε επίσης ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των εσόδων από διαφημίσεις για τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου δεν έχει μεγάλη απόκλιση από τον υπόλοιπο ρυθμό ανάπτυξης των εσόδων του 2020, του 10%. Δηλαδή, παρά την απομάκρυνση πολλών εταιρειών, από τα Ben & Jerry’s έως την Unilever, τα πράγματα είναι βασικά τα ίδια και το Facebook αναμένει ότι θα παραμείνει έτσι.
«Αναμένουμε ότι ο ρυθμός αύξησης των εσόδων από διαφημίσεις, από έτος σε έτος για το τρίτο τρίμηνο του 2020, θα είναι περίπου παρόμοιος με αυτήν την απόδοση του Ιουλίου παρά το μποϊκοτάζ,» δήλωσε το Facebook.

«Κάποιοι φαίνεται να υποθέτουν λανθασμένα ότι η επιχείρησή μας εξαρτάται από μερικούς μεγάλους διαφημιζόμενους,» δήλωσε ο Mark Zuckerberg την Πέμπτη σε μια συνομιλία με επενδυτές.
«Το μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησής μας είναι η εξυπηρέτηση μικρών επιχειρήσεων.»
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει 9 εκατομμύρια διαφημιζόμενους, αλλά δεν προσδιορίζει ποιο ποσοστό αυτών των διαφημιζόμενων είναι μικρές επιχειρήσεις ή ποιο ποσοστό των εσόδων του προέρχεται από μικρές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με το Facebook, η πλειονότητα των διαφημιστών της είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κάτι που μπορεί να εξηγεί τα κέρδη της εν μέσω του μποϊκοτάζ.





Ωστόσο, η σχέση που έχουν οι διαφημιζόμενοι με το Facebook δεν είναι τόσο «χαριτωμένη» όπως περιγράφουν τα στελέχη της εταιρείας. Το Facebook έχει πραγματοποιήσει μια σειρά αλλαγών στον αλγόριθμό του τα τελευταία πέντε χρόνια, με κάποιες αλλαγές να ευνοούν τις οργανικές αναρτήσεις από φίλους και οικογένεια, σε σχέση με το περιεχόμενο των επωνυμιών. Κάθε φορά, αυτές οι αλλαγές οδηγούσαν στον πανικό των διαφημιστών, καθώς τα δολάρια τους δεν μπορούσαν να φτάσουν το επίπεδο που ήταν στο παρελθόν.

Όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν πλήρη εικόνα για το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του Facebook, πράγμα που σημαίνει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ εξαρτώνται από μια εταιρεία στην οποία δεν έχουν κανέναν έλεγχο.

Βέβαια, δεν υπάρχουν πολλά άλλα μέρη για να μεταφέρουν τις διαφημίσεις τους οι εταιρείες, καθώς το Facebook προσφέρει έναν πολύ καλό τρόπο προσέγγισης χρηστών των social media. Σε περιόδους πριν το μποϊκοτάζ το Facebook συγκέντρωνε συνολικά το 70% των χρημάτων που δαπανώνται για διαφημίσεις, όπως επίσης και η Google με την Amazon.

από secnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια