Instagram: Πλέον θα ανοίγετε προφίλ μέσω κάμερας με τους κωδικούς QR!

Το Instagram εγκαινιάζει τους κωδικούς QR που μπορούν να σαρωθούν για να ανοίξουν ένα προφίλ, από οποιαδήποτε εφαρμογή κάμερας.

instagram qr

Το Instagram παρουσίασε σήμερα μια νέα δυνατότητα που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν κωδικούς QR, οι οποίοι μπορούν να σαρωθούν εύκολα από οποιαδήποτε εφαρμογή που υποστηρίζει σάρωση, συμπεριλαμβανομένης της κάμερας του τηλεφώνου. Αυτό το χαρακτηριστικό δοκιμάστηκε τον περασμένο χρόνο στην Ιαπωνία και τώρα κυκλοφορεί παγκοσμίως.

Η δημιουργία του κωδικού QR είναι πολύ απλή. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι μεταβείτε στις «ρυθμίσεις» και να κάνετε κλικ στον «κωδικό QR». Προηγουμένως, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης είχε τα «Nametags», που ήταν κάπως παρόμοια με τους κωδικούς, αλλά μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μόνο μέσω της εσωτερικής κάμερας του Instagram.

Έτσι, αυτή είναι η επέκταση μιας υπάρχουσας δυνατότητας, η οποία θα επιτρέψει στους χρήστες να ξεφύγουν από τη «φούσκα του Instagram» και να μοιραστούν λεπτομέρειες χωρίς να περιορίζονται στην κάμερα της εφαρμογής για να το κάνουν.

Η λειτουργία των κωδικών QR θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους λιανοπωλητές, οι οποίοι θα μπορούν πλέον να παρέχουν στους πελάτες τους τις πληροφορίες του λογαριασμού τους στο Instagram χωρίς καμία φυσική επαφή. Οι έμποροι λιανικής που βασίζονται στο Instagram για να πουλήσουν τα προϊόντα τους θα μπορούν πλέον να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες στις σελίδες τους, κάτι που είναι πολύ βασικό, καθώς επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν αγορές απευθείας από το Instagram ή μέσω της ιστοσελίδας του καταστήματος.


Οι κωδικοί QR γίνονται όλο και πιο περιζήτητοι λόγω της ανάγκης για μια «ανέπαφη εμπειρία». Ο κόσμος κινείται προς μια προσέγγιση που βασίζεται σε κωδικούς QR για επιχειρήσεις, και το Instagram προσπαθεί να καλύψει το κενό, ειδικά αφού σκοπεύει να έχει και αυτό ένα marketplace, και με την προσθήκη μιας ξεχωριστής ενότητας «Shop» στον τομέα του Discover.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι από τους ανταγωνιστές του Instagram, μόνο το Twitter χρησιμοποιεί πραγματικούς κωδικούς QR, ενώ άλλοι μένουν στη δική τους μορφή ετικέτας. Ωστόσο, το Instagram είναι πολύ πιο βιώσιμο μέρος από το Twitter για την πώληση αγαθών, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να είναι η πρώτη εφαρμογή του είδους της που έφερε αυτή τη δυνατότητα.

από secnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια