Βιομηχανία ομορφιάς: Η τεχνολογία οδηγεί το μέλλον της

Η China Beauty Expo (CBE), η παγκόσμια κορυφαία επίδειξη ομορφιάς, είναι πάντα στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης της Βιομηχανίας της Ομορφιάς. Φέτος, σε συνεργασία με το “YAT” και το “data data.ai”, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την έκθεση China Beauty Expo και τα διαδικτυακά καλλυντικά, κυκλοφόρησε το «China Meiyi Science and Technology White Paper», αξιολογώντας τον αντίκτυπο που έχει η τεχνολογία στην συμπεριφορά των καταναλωτών και στον τύπο της τεχνολογίας αιχμής που ενσωματώνεται στα προϊόντα ομορφιάς. Ακολουθεί ένα σύντομο απόσπασμα από το white paper.

Με την ανάπτυξη της βιολογίας του δέρματος, του βιολογικού γονιδίου και της νανοτεχνολογίας, υπάρχει πολύ περιθώριο για την δημιουργία καινοτόμων συστατικών στον τομέα των καλλυντικών. Οι ανακαλύψεις στο επίπεδο των συστατικών είναι δύσκολες, αλλά η ανάπτυξη νέου υλικού θα μπορούσε να οδηγήσει στην καινοτομία για μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντων ομορφιάς. Η καινοτομία των πρώτων υλών αναμένεται να δώσει στους παίκτες της βιομηχανίας της ομορφιάς την ευκαιρία να ανασχηματιστούν/αναδιοργανωθούν. Σύμφωνα με τα αιτήματα για πατέντες, τις επενδύσεις και τις χρηματοδοτήσεις στον τομέα της ομορφιάς, η τεχνολογία μικροοικολογίας δέρματος, η τεχνολογία βιολογικής ζύμωσης και η εξαγωγή κυττάρων θα είναι το κέντρο της βιομηχανίας.

βιομηχανία ομορφιάς τεχνολογία


Η τεχνολογία βοηθά στη συλλογή δεδομένων χρηστών και στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων

Η αγορά των καλλυντικών πλεόν γίνεται διαδικτυακά και είναι σχεδόν αναπόφευκτη. Κατά το ξέσπασμα του COVID-19, ο όγκος των δια ζώσης πωλήσεων συρρικνώθηκε. Πλέον, πολλές από τις εταιρείες ομορφιάς αναπτύσσουν διαδικτυακές εφαρμογές βασισμένες στην τεχνολογία AI και VR, προσπαθώντας να δημιουργήσουν μια σε βάθος σύνδεση με τους καταναλωτές. Οι εταιρείες ομορφιάς έχουν ως στόχο τα παρακάτω:
  • Οι καταναλωτές να μπορούν να έχουν μια “διάγνωση” για το δέρμα τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο φυσικό κατάστημα.
  • Οι επιχειρήσεις θέλουν να συλλέγουν τα δεδομένα των χαρακτηριστικών του δέρματος και των συνηθειών των χρηστών. Ο στόχος τους είναι να αναπτύσσουν προϊόντα με βάση την ανάλυση των δεδομένων.
  • Όταν οι καταναλωτές χρησιμοποιούν μια διαδικτυακή εφαρμογή ομορφιάς, οι μακροχρόνιες συνήθειες χρήσης τους θα καταγράφονται. Έτσι η αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρείας ομορφιάς και του καταναλωτή αυξάνεται, οπότε το brand loyalty αυξάνεται.
Εφαρμογή της τεχνολογίας στην “Βιομηχανία Ομορφιάς
  • Η Kao χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να βοηθήσει τους καταναλωτές να αναλύσουν τις ανάγκες του δέρματος τους και τους παρέχει στοχευμένη διαχείριση/θεραπεία του δέρματος τους.
  • Το SAL της Unilever (Skin Advisor Live) επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν τις selfies τους. Το App αναλύει το δέρμα του χρήστη με την ενσωματωμένη τεχνολογία διάγνωσης και του προτείνει τα κατάλληλα γι αυτόν προϊόντα.
  • Η Sephora ανέπτυξε μια έξυπνη εφαρμογή τηλεφώνου για τους καταναλωτές με την οποία μπορούν να δοκιμάσουν προϊόντα μακιγιάζ, όπως το κραγιόν και η σκιά ματιών.
  • Το Tencent συνδυάζει την τεχνολογία τρισδιάστατης λήψης και το AI για να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν τα καλύτερα κατάλληλα προϊόντα γι’ αυτούς.
  • Το πρόγραμμα της Alibaba προσομοιώνει ένα δοκιμαστικό σενάριο για τον καταναλωτή, το οποίο παρακολουθεί την κατάσταση του δέρματος του ανά πάσα στιγμή και του παρέχει επαγγελματικές προτάσεις για την φροντίδα του δέρματος του.
από secnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια