Χάκερς στέλνουν ψεύτικα μηνύματα παράδοσης με το όνομα της Amazon!

Χάκερς στέλνουν ψεύτικα μηνύματα παράδοσης με το όνομα της Amazon!
Άγνωστοι χάκερς στέλνουν σε καταναλωτές ψεύτικα μηνύματα παράδοσης που φαίνεται να προέρχονται από τις Amazon, FedEx, UPS, καθώς και από άλλα μεγάλα ονόματα του e-commerce, σύμφωνα με έκθεση του CNBC.

Τα ψεύτικα μηνύματα παράδοσης των χάκερς παρακολουθούν τα προσωπικά δεδομένα των αγοραστών, όταν τους ζητείται να εισάγουν πληροφορίες όπως τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, και οι χάκερς «μολύνουν» τα ανυποψίαστα θύματα με ransomware ή malware.

Για παράδειγμα, ένας αγοραστής έλαβε μήνυμα που υποτίθεται ότι προερχόταν από την UPS, που τον ενημέρωνε ότι το πακέτο που είχε παραγγείλει δεν μπορούσε να του παραδοθεί. Μόλις έκανε κλικ στον σύνδεσμο που περιείχε τον μήνυμα για την επίλυση του προβλήματος, η οθόνη του άρχισε να αναβοσβήνει, όπως δήλωσε ο αγοραστής στο CNBC. Επιπλέον, του εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έγραφε τα εξής: «Έχετε παραβιαστεί. Έχουμε κρυπτογραφήσει όλα τα αρχεία σας. Στείλτε, 150 bitcoin σε αυτήν τη διεύθυνση». Αυτό το ποσό αντιστοιχεί σε περίπου 66.000$. Ωστόσο, το θύμα αρνήθηκε να πληρώσει το ποσό που απαίτησαν οι χάκερς, με αποτέλεσμα να διαγραφούν πολλά δεδομένα από των υπολογιστή του, συμπεριλαμβανομένων οικογενειακών φωτογραφιών. Επιπλέον, το IRS ενημέρωσε αργότερα το θύμα ότι είχε κλαπεί η ταυτότητά του.

Με το ξέσπασμα της παγκόσμιας πανδημίας του COVID-19 έχουν αυξηθεί σημαντικά οι online αγορές, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, ενόψει των χριστουγεννιάτικων εορτών. Η αύξηση των online αγορών αναμένεται να αγγίξει έως και το 35% φέτος, και επομένως οι ειδικοί προειδοποιούν για ένα «shipageddon», στο οποίο οι λιανοπωλητές και οι εταιρείες παράδοσης καλούνται να ανταπεξέλθουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, πολλές παραγγελίες να καθυστερούν να παραδοθούν. Το πιο ανησυχητικό ωστόσο είναι ότι οι χάκερς εκμεταλλεύονται όλη αυτή τη σύγχυση που έχει δημιουργηθεί, προς όφελός τους.

Χάκερς στέλνουν ψεύτικα μηνύματα παράδοσης με το όνομα της Amazon!

Επιπλέον, τα μηνύματα παράδοσης αυξήθηκαν κατά 440% από τον Οκτώβριο έως τον Νοέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ελέγχου σημείων software τεχνολογίας κυβερνοασφάλειας, όπως αναφέρει το CNBC. Αυξήθηκαν 72% από τον Νοέμβριο του 2019. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα ψεύτικα μηνύματα παράδοσης πλαστογραφούν το εμπορικό σήμα της Amazon.

Η αύξηση των ψεύτικων μηνυμάτων παράδοσης έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο που οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πλήττονται σε μεγάλο βαθμό από την υγειονομική κρίση. Για να αποφύγουν την απάτη και άλλες κακόβουλες δραστηριότητες, οι καταναλωτές πρέπει να ελέγχουν αν τα μηνύματα που λαμβάνουν περιλαμβάνουν σωστή ορθογραφία και τα λογότυπα της εκάστοτε εταιρείας, σύμφωνα με το CNBC.

από SecNews.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια