Η ΜΚΟ των Βρυξελλών Transport and Environment(European Federation for Transport and Environment) εξέτασε τις εκπομπές τριών απ' τα πιο καλοπουλημένα υβριδικά το 2019 στην ΕΕ και σε 2 εκθέσεις, συνολικά 200 σελίδες, παρουσίασε στο τέλος Νοεμβρίου τα αποτελέσματα. Τα αυτοκίνητα που εξέτασε ήταν το ...
Το ιστολόγιο βεβαίως δεν υιοθετεί τις απόψεις του Transport and Environment, απλά παρουσιάζει άλλη μια είδηση απ' αυτές που δεν διακινούν τα Μέσα της λίστας Πέτσα. Ιδιαίτερο σκεπτικισμό προκαλεί ο τρόπος που παρουσιάστηκε η έκθεση:“Plug-in hybrids are fake electric cars, built for lab tests and tax breaks, not real driving. Our tests show that even in optimal conditions, with a full battery, the cars pollute more than advertised. Unless you drive them softly, carbon emissions can go off the charts. Governments should stop subsidising these cars with billions in taxpayers’ money.” (Τα plug-in υβριδικά μοντέλα είναι ψευτο-ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κατασκευασμένα για εργαστηριακές δοκιμές και φορολογικές ελαφρύνσεις, όχι για πραγματική οδήγηση. Οι δοκιμές μας δείχνουν ότι ακόμη και σε βέλτιστες συνθήκες, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, τα αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο από ό, τι διαφημίζουν. Εάν δεν οδηγηθούν πολύ χαλαρά, οι εκπομπές άνθρακα μπορούν να βγουν εκτός των διαγραμμάτων. Οι κυβερνήσεις πρέπει να σταματήσουν να επιδοτούν αυτά τα αυτοκίνητα με δισεκατομμύρια απ' τα χρήματα των φορολογουμένων).
Αλλά οι επιδοτήσεις είναι πλέον δεδομένες, ακόμα και σε χρεοκοπημένες χώρες που είναι ουραγοί της ΕΕ στις δαπάνες για την υγεία εν μέσω κορονοϊού. Αν διακοπούν οι επιδοτήσεις στα υβριδικά, θα μεγαλώσει το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών. Αυτών που υποτίθεται πως αναπτύσσονται για τη "σωτηρία του πλανήτη" απ' το "επάρατο CO2", αλλά θα έχουν ως αποτέλεσμα κυριολεκτικά το ξεκοίλιασμα του πλανήτη, για να βρεθούν όλα τα μέταλλα και ορυκτά που απαιτούν τα ηλεκτρικά μας καλούδια. Εσείς πόσα παιδιά βάλατε σήμερα να σκάβουν για κοβάλτιο στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό;
Προβλέπεται λαμπρό μέλλον για τις μεγάλες εξορυκτικές και μεταλλουργικές βιομηχανίες. Αυτό είναι ένα ακόμα παράδειγμα του τι συμβαίνει όταν ο σχεδιασμός και η λήψη αποφάσεων αφήνονται σε ανίκανους και διεφθαρμένους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής κεντρικού σχεδιασμού, οι οποίοι είναι σε συνεργασία με άπληστους καπιταλιστές, για να κάνουν μια γρήγορη αρπαχτή. Οι λίγοι γίνονται ολοένα και πλουσιότεροι κι οι πολλοί συνεχώς τους τροφοδοτούμε.
0 Σχόλια
Tο kozanara.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.