Τηλεκπαίδευση: Μόνο ένας στους τέσσερις Έλληνες μαθητές είχε πλήρη πρόσβαση

 


Τα στραβά και «μελανά» σημεία της τηλεκπαίδευσης στην Ελλάδα αναδεικνύει νέα έρευνα.

Μόλις το 24% των Ελλήνων μαθητών, δηλαδή ένας στους τέσσερις, είχε πλήρη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, όπως έδειξε νέα έρευνα της devolo Greece σε συνεργασία με το InfoKids.gr.

Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι το 22% των μαθητών δεν παρακολούθησε μαθήματα online από το σχολείο, είτε γιατί ήταν στην ευχέρεια του δασκάλου/καθηγητή η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οnline ή ασκήσεις μέσω email), είτε γιατί κάποια σχολεία δεν παρείχαν καθόλου τη δυνατότητα στους μαθητές να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους μέσα στην καραντίνα.

Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου και τέλος Νοεμβρίου του 2020, μεταξύ των επισκεπτών του InfoKids.gr, και ενώ ήταν σε πλήρη λειτουργία η τηλεκπαίδευση λόγω και του 2ου lockdown.

Η δομή της έρευνας, ούσα ανώνυμη, διασφάλιζε τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων και σκοπό είχε να συγκεντρώσει χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα αλλά και τα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης, καθώς και την γενικότερη  αξιολόγησή της από τους γονείς.

Μόνο το 24% των μαθητών είχε πλήρη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, μόλις το 24% των μαθητών μπόρεσε να λάβει μέρος σε ένα σταθερό πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης από το σχολείο του και να καλύψει πλήρως την ύλη, σύμφωνα με τις απαντήσεις των γονέων. Αυτό συνέβη επειδή πολύ μικρό ποσοστό σχολείων μπόρεσε να συνεχίσει κανονικά το πρόγραμμα των μαθημάτων μέσα από τις ηλεκτρονικές τάξεις.

Διαβάστε την συνέχεια στο topontiki, μέσω teleytaiaexodos

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια