Γιατί η αυτοφροντίδα πρέπει να γίνει φέτος προτεραιότητά μας



Αναγνωρίστε πότε τα συναισθήματά σας χρειάζονται παραπάνω προσοχή Καταστάσεις όπως το άγχος, η αγωνία και το πένθος μπορεί να έχουν αντίκτυπο στο σώμα σας. Για αυτό είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το μυαλό και ο εγκέφαλός σας.

Εάν αντιμετωπίζετε τακτικά ημικρανίες, πόνο στην πλάτη, ναυτία ή προβλήματα ύπνου, μπορεί να παρουσιάζετε προβλήματα ψυχικής υγείας. Εάν αισθάνεστε έλλειψη κινήτρου, απελπισία και υπερβολική ανησυχία και φόβο στην ιδέα να βγείτε από το σπίτι, ίσως βοηθούσε να μιλήσετε με κάποιον. Πείτε «όχι» Φροντίστε τον εαυτό σας. Είναι σημαντικό να καταναλώνετε ενέργεια σε πράγματα που έχουν αξία για εσάς, όμως μάθετε να αναγνωρίζετε τα όριά σας. Δεν σας κάνει λιγότερο καλούς ανθρώπους το να κάνετε ένα βήμα πίσω και να ζητήσετε το χρόνο και το χώρο σας.


Επιμέλεια παρουσίαση: Πολυξένη Λυκίδου

από youtube, μέσω teleytaiaexodos

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια