Δ. Μακεδονία: «Κόντρες» στη Βουλή για τον Ε-65

Με ευρύτερη πλειοψηφία κυρώθηκε στη Βουλή η σύμβαση για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε–65. Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε επί της αρχής από τη ΝΔ, τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ, ενώ το καταψήφισαν ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25.

Κατά τη συζήτηση του σχεδίου Νόμου η βουλευτής  ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Καστοριάς, Ολυμπία Τελιγιορίδου ανέφερε πως «το βόρειο τμήμα του άξονα του Ε65 είναι σημαντικό, όμως δεν αποτελεί την πανάκεια για τη βίαιη απολιγνιτοποίηση της Δυτικής Μακεδονίας».

«Οι υποδομές της χώρας πρέπει να είναι ενταγμένες σε μια αναπτυξιακή προοπτική στο πλαίσιο της ισόρροπης, δίκαιης περιφερειακής ανάπτυξης», πρόσθεσε η κ. Τελιγιορίδου, κάνοντας λόγο για «καθυστέρηση 20 μηνών» και «επιπλέον κόστος 38 εκατομμυρίων ευρώ» για το έργο που, όπως είπε «είναι προς έγκριση από τον Ιανουάριο του 2019».

Από την πλευρά της η Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Π.Ε. Κοζάνης, Καλλιόπη Βέττα στη διάρκεια της παρέμβασής της, στην Ολομέλεια της Βουλής, αφού στηλίτευσε την αύξηση του κόστους κατά 38 εκ. ευρώ, ανέφερε ότι, «παρά την ολιγωρία και την επιβάρυνση του προϋπολογισμού, ο ΣΥΡΙΖΑ θα υπερψηφίσει την σύμβαση, αφενός γιατί πρόκειται για υλοποίηση της δικής του μελέτης και, αφετέρου, γιατί θα συμβάλλει στην άρση της γεωγραφικής απομόνωσης των πολιτών της περιοχής από την πρωτεύουσα».

Αναφέρθηκε επίσης στην «ελλιπή χρηματοδότηση των σχεδίων για την απολιγνιτοποίηση», ενώ έκανε ειδική αναφορά στην «άναρχη χωροθέτηση των ΑΠΕ», την δυστοκία με την τηλεθέρμανση, καθώς και στην έλλειψη βασικών υποδομών και αναπτυξιακών έργων στην Δυτική Μακεδονία.

Στην παρέμβασή του ο βουλευτής της Π.Ε. Κοζάνης, Στάθης Κωνσταντινίδης χαρακτήρισε «τουλάχιστον σουρεαλιστικές» τις αναφορές που έγιναν από την πλευρά της κ. Καλιόπης Βέττα, γιατί όπως είπε το «κόμμα της, όσο ήταν στην Κυβέρνηση, δεν έκανε ένα ουσιαστικό βήμα για την υπόθεση της Δίκαιης Μετάβασης της Δυτικής Μακεδονίας στη μεταλιγνιτική εποχή», ενώ τώρα «κατηγορεί τη σημερινή Κυβέρνηση ότι δημιουργεί αναπτυξιακό αδιέξοδο στην περιοχή».
Αναφερόμενος στο Ε-65, αφού τόνισε ότι κατά τη θητεία του ΣΥΡΙΖΑ το έργο είχε «τελματώσει και υπήρχε κίνδυνος να χαθεί», πρόσθεσε ότι «με την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης και την κατασκευή του Βορείου Τμήματος, μπαίνει οριστικά στο χάρτη των οδικών αρτηριών ο αυτοκινητόδρομος Ε65».

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΑΚΗΣ ΝΑΣΙΑΔΗΣ- ΣΟΦΙΑ ΖΟΥΖΕΛΗ

www.ertnews.gr



από ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια