ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

Σεβασμιώτατε, Σε συνέντευξη που δώσατε (Βλ. άρθρο Μητροπολίτης Κηφισίας: Αν το αποφάσιζε η κυβέρνηση θα δεχόμουν μόνο εμβολιασμένους στις εκκλησίες) βλέπω γραμμένα τα εξής: 
 
«ΕΡ: Δεν θα ήταν καλύτερο τώρα με τους αρνητές να επιτρέπετε την είσοδο στους εμβολιασμένους μόνο;
ΑΠ: Δεν μπορώ να το πω αυτό, δεν στέκει νομικά, αν ήταν θα το έκανε η κυβέρνηση.  
ΕΡ: Αν το κάνει η κυβέρνηση θα το υιοθετούσες;  
ΑΠ: Βεβαίως θα το δεχόμουν, είναι απλό το θέμα, ως επιλογή δική μου δεν μπορώ να το κάνω. Εμείς τους προτρέπουμε να εμβολιασθούν.» 
 
Επομένως θα δεχόσασταν ανεπιφύλακτα να μείνουν εκτός εκκλησίας οι ανεμβολίαστοι. Εκκλησιολογικά, κανένα θέμα δεν τίθεται άραγε για το αν επιτρέπεται ή όχι να απομακρυνθούν οι ανεμβολίαστοι από τις εκκλησίες; Η θέση τους είναι ξεκάθαρα – κατά τη γνώμη σας – έξω από την εκκλησία. Απλώς εμποδίζει την απομάκρυνσή τους το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο.  
 
Και για πόσο χρόνο θα έμεναν εκτός Εκκλησίας; Για μια ημέρα; Για ένα χρόνο; Μέχρι να περάσει η επιδημία; Κι αν κρατήσει η επιδημία δέκα χρόνια; Ή πενήντα χρόνια; (Μπορεί να έρθουν νέες μεταλλάξεις ή άλλες ασθένειες). Επομένως θέλετε να αποβάλετε χριστιανούς από την Εκκλησία ενδεχομένως για πάντα. Τους έχετε ανεπισήμως αφορίσει. Άρα λέτε: Οι ανεμβολίαστοι δεν είναι χριστιανοί. Ίσως να μην θέλετε να το διατυπώσετε έτσι ακριβώς, αλλά πάντως τους χωρίζετε από το ποίμνιο, έστω υποθετικά (αφού σας εμποδίζει το νομικό πλαίσιο), και τους λέτε ότι είστε κατά κάποιο τρόπο αφορισμένοι, αφού κάνετε λάθος στο ότι δεν εμβολιάζεστε. Αμαρτάνετε εσείς που δεν εμβολιάζεστε. Γιʼ αυτό δεν έχετε θέση στην Εκκλησία. Μέχρις ότου μετανοήσετε. Και θα μετανοήσετε αν κάνετε το εμβόλιο. Ταπείνωση δεν χρειάζεται. Δάκρυα δεν χρειάζονται. Εξομολόγηση δεν χρειάζεται. Μόνο εμβόλιο χρειάζεται. Μόλις το κάνετε έχετε μετανοήσει, σας δεχόμαστε πάλι με ανοικτές αγκάλες στην Εκκλησία. Ερωτώ: Σε τι διαφέρει αυτό από τα συγχωροχάρτια; Αλλά ίσως πείτε: Όχι, δεν είναι αμαρτωλοί οι ανεμβολίαστοι.
 
Είναι απλώς θέμα υγειονομικό. Τότε ποιόν γνήσιο, αρχαίο εκκλησιαστικό κανόνα επικαλείστε για να τους βγάλετε έξω; Πού είναι γραμμένος αυτός ο κανόνας στο ΠΗΔΑΛΙΟ; Πουθενά. Το θέμα του αν κολλάει ή όχι ο ιός μέσα στην Εκκλησία είναι θέμα πίστης, της έμπρακτης (όχι θεωρητικής) εκείνης πίστης που έχετε κληθεί, ως επίσκοπος, να διαφυλάξετε. Είναι αρχαία αυτή η πίστη, είναι περιεχόμενο της Ορθόδοξης Παράδοσης, έστω κι δεν μιλούσαν τότε για ιούς, αλλά απλώς για ασθένειες. Μα… δεν μεταδίδεται ο ιός μέσα στην Εκκλησία; Βέβαια μεταδίδεται αν λείπει η πίστη. ΑΛΛΆ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΤΗ, Ο ΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Μιλώντας για πίστη δεν εννοούμε την άποψη που έχουν οι άνθρωποι για ένα θέμα, π.χ. ο ένας έχει την άποψη ότι κολλάς τον ιό μέσα στην Εκκλησία, ο άλλος έχει την άποψη ότι δεν τον κολλάς. Ούτε είναι πίστη το να θεωρήσουμε ότι δεν υπάρχει κορωνοϊός, άρα δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Δεν είναι αυτή η πίστη. Η ΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΣΥΝΕΡΓΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.  
 
Αν δεν έχουμε τέτοια πίστη, τότε είμαστε στην ουσία «κατηχούμενοι» και η θέση μας είναι μάλλον έξω από την εκκλησία, στο προαύλιο για παράδειγμα, παρά μέσα. Αλλά αφού το ποίμνιο, με λίγες εξαιρέσεις, δεν έχει τέτοια αληθινή πίστη, τι να κάνετε κι εσείς; Θεωρείτε ως ποίμνιο τους κατηχούμενους και εξισώνετε κι εσείς τον εαυτό σας με κατηχούμενο. Ίσως πείτε ότι η αμφισβήτηση των εμβολίων προέρχεται από «συνωμοσιολόγους». Εγώ δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς σημαίνει αυτό. Σημαίνει ότι κάποιοι άνθρωποι εργάζονται κρυφά ή και φανερά για να εξοντώσουν την ανθρωπότητα με τη βοήθεια των εμβολίων; Αν τυχόν είναι έτσι, τότε σας ερωτώ: Εσείς προσωπικά ανήκετε σε μυστική οργάνωση που επιδιώκει την θανάτωση του παγκόσμιου πληθυσμού; Θεωρώ ότι η απάντηση είναι αυτονόητα αρνητική όχι μόνον για εσάς αλλά και για κάθε λογικό άνθρωπο. Επομένως ας αφήσουμε τη συνωμοσιολογία και ας μιλήσουμε επί της ουσίας. Δεν έχουν πρόβλημα τα εμβόλια; Δεν έχετε ακούσει για σοβαρές παρενέργειες; Ότι πεθαίνουν άνθρωποι από τα εμβόλια; Και να είσαστε βέβαιος ότι για κάθε είδηση θανάτου που βγαίνει στη δημοσιότητα αντιστοιχούν πλήθος άλλων περιπτώσεων που δεν βγήκαν στη δημοσιότητα.  
 
Η επιστήμη θεωρεί ότι η αναλογία θανάτων από το εμβόλιο και από τον κορωνοϊό είναι υπέρ του εμβολίου. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Εδώ δεν τίθεται ζήτημα αμφισβήτησης της επιστήμης. Τίθεται ζήτημα αξιολόγησης. Η Εκκλησία έχει άλλο σύστημα αξιών από την κοσμική επιστήμη. Άλλο πράγμα είναι ο κίνδυνος που εμφανίζεται χωρίς δική μου ενέργεια (κορωνοϊός) και άλλο το να θέτω εγώ σε κίνδυνο τον εαυτό μου με τη δική μου ενέργεια (εμβόλιο). Δεν εξισώνονται αυτά. Τους μάρτυρες τους έπιαναν οι διώκτες τους, δεν πήγαιναν οι ίδιοι να παραδοθούν, πλην εξαιρέσεων για ειδικούς λόγους. Οι μάρτυρες δεν έβαζαν τον εαυτό του μόνοι τους σε δοκιμασία. Ούτε «δοκίμαζαν» τον Θεό. Άφηναν το θέμα στα χέρια του Θεού, στην πρόνοια του Θεού. Η πρόνοια του Θεού δεν έχει σχέση μόνο με την επιβίωση. Έχει σχέση και με το θάνατο. Πότε και πώς θα πεθάνει ο άνθρωπος. Το αν θα κολλήσει κάποιος κορωνοϊό ή όχι και το αν θα επιβιώσει, και συνήθως επιβιώνουν, ανήκει στην πρόνοια του Θεού. Δεν έχει λόγο εδώ ο άνθρωπος. Το εμβόλιο, όμως, το κάνει με δική του απόφαση ο άνθρωπος και επόμενως, αν κάτι πάει στραβά, πέρα από την πρόνοια του Θεού που βρίσκεται παντού, έχει ευθύνη και ο ίδιος ο άνθρωπος, ο οποίος έθεσε σε δοκιμασία τον εαυτό του, ίσως και τον Θεό. Ευθύνη έχει και εκείνος που τον προέτρεψε να το κάνει, όπως η κυβέρνηση, οι δημοσιογράφοι και… εσείς ο ίδιος, Σεβασμιώτατε, αφού λέτε «εμείς τους προτρέπουμε να εμβολιασθούν».  
 
Και σας ερωτώ: ενημερώνετε εκείνους που προτρέπετε ότι υπάρχουν και κίνδυνοι; Αν όχι, δείτε στο άρθρο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΕΙ τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό για εσάς και για κάθε άλλο κληρικό. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο νομίζετε. ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ.  
 
Με τα σέβη μου.  
Δημήτρης Α. 
 

από koukfamily.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια