Facebook: Πώς η εταιρεία έφτασε στο 1 τρισ. δολάρια σε 17 χρόνια


Ο ξέφρενος καλπασμός του Facebook εδώ και κάμποσα χρόνια απέδωσε και με το παραπάνω. Η Facebook Inc έκλεισε πρόσφατα με κεφαλαιοποίηση λίγο πάνω από 1 τρισ. δολάρια, γεγονός που τη βάζει στη μικρή και ελίτ ομάδα με τα διαμάντια του επιχειρηματικού κόσμου. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του Bloomberg, το Facebook αποτιμάται πια στα 1,008 τρισ. δολάρια, αγγίζοντας το ζηλευτό ορόσημο για πρώτη ποτέ φορά στην ιστορία του.

Ανήκει πλέον στο κλειστό γκρουπ των λιγοστών εταιριών με κεφαλαιοποίηση άνω του 1 τρισ., πλάι στην Amazon, την Apple, τη μητρική εταιρία της Google (Alphabet) και τη Microsoft. Η είδηση ήρθε μάλιστα μετά τη δικαστική απόρριψη της μήνυσης που έκανε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) στο Facebook, θέλοντας να αποσυνδέσει από την εμπορική του δραστηριότητα τις εξαγορές του Instagram και του WhatsApp, κατηγορώντας το για μονοπωλιακές πρακτικές και αθέμιτο ανταγωνισμό.

Για να δούμε όμως πώς κατάφερε να γίνει το Facebook τέτοιος κολοσσός σε μόλις 17 χρόνια…

Facebook: Πώς έφτασε στο 1 τρισ. δολάρια σε 17 χρόνια


Στη σύντομη λίστα των αμερικανικών κολοσσών με κεφαλαιοποίηση άνω του 1 τρισ. δολαρίων, το Facebook ξεχωρίζει γιατί είναι η μόνη εταιρία που ιδρύθηκε μετά το 2000. Η Alphabet μπορεί μεν να ιδρύθηκε το 2015, η Google κρατά όμως από το 1998.

Το νεότερο και νεαρότερο λοιπόν μέλος της πλουσιοπάροχης αυτής λίστας είδε τις μετοχές του να εκτοξεύονται πρόσφατα στα ουράνια, όταν βγήκε νικητής στη μάχη με τη ρυθμιστική αρχή εμπορίου των ΗΠΑ.

Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης, το «δίκτυο των δικτύων», όπως το ονομάζουν χαρακτηριστικά, κατάφερε να πιάσει το ορόσημο του 1 τρισ. γρηγορότερα από κάθε άλλον εκεί έξω.

Όταν ο ομοσπονδιακός δικαστής απέρριψε τη διπλή μήνυση που κατέθεσε πέρυσι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου, αλλά και οι γενικοί εισαγγελείς 46 πολιτειών, οι μετοχές του σημείωσαν άνοδο κατά 4,2% (στα 355,64 δολάρια), σημειώνοντας ρεκόρ διμήνου.

Οι μετοχές του Facebook κάλπασαν φέτος, μετρώντας άνοδο της τάξης του 30%. Μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης του Facebook πήραν κυριολεκτικά φωτιά, σημειώνοντας σταθερή άνοδο τόσο σε όρους χρήσης όσο και διαφήμισης.

Διαβάστε την συνέχεια στο newsbeast

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια