Η Μεγάλη Αφήγηση και το Metaverse, Μέρος 1ο: Ένα δυστοπικό όραμα για το μέλλον.


By Derrick Broze,

for The Last American Vagabond,

17/11/2021

Καθώς το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ προετοιμάζεται για την επιστροφή της ετήσιας συνάντησής του στο Νταβός της Ελβετίας, ο «διεθνής οργανισμός συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα» εγκαινιάζει την επόμενη φάση της ατζέντας της Μεγάλης Επανεκκίνησης (The Great Reset) - τη Μεγάλη Αφήγηση (The Great Narrative).

Στις 11 και 12 Νοεμβρίου, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (World Economic Forum / WEF) διοργάνωσε στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, μια διήμερη συνάντηση με τίτλο «Η Μεγάλη Αφήγηση» (Great Narrative) για να συζητήσει τις «μακροπρόθεσμες προοπτικές» και να «συνδιαμορφώσει μια αφήγηση που μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενός πιο ανθεκτικού, χωρίς αποκλεισμούς και βιώσιμου οράματος για το συλλογικό μας μέλλον».

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (World Economic Forum / WEF) συγκέντρωσε μελλοντολόγους, επιστήμονες και φιλοσόφους από όλο τον κόσμο για να αναπτύξουν το όραμά τους για το πώς θα επαναρυθμιστεί ο κόσμος, και να φανταστούν πώς θα μπορούσε να μοιάζει στα επόμενα 50 χρόνια. Οι συζητήσεις θα συγκεντρωθούν και θα δημοσιευθούν σε ένα επερχόμενο βιβλίο, με τίτλο "The Great Narrative", τον Ιανουάριο του 2022.

Η κυκλοφορία του βιβλίου The Great Narrative θα συμπέσει με την ετήσια συνάντηση του WEF από τις 17 έως στις 21 Ιανουαρίου 2022 στο Νταβός της Ελβετίας, με θέμα «Δουλεύοντας μαζί, Αποκαθιστώντας την Εμπιστοσύνη» (Working Together, Restoring Trust). 

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (World Economic Forum / WEF), «η συνάντηση θα επικεντρωθεί στην επιτάχυνση του καπιταλισμού των συμμετόχων (Stakeholder Capitalism), στην αξιοποίηση των τεχνολογιών της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης (4th Industrial Revolution / 4IR) και στην εξασφάλιση ενός εργασιακού μέλλοντος χωρίς αποκλεισμούς».

Το περιεχόμενο του μηνύματος είναι ουσιαστικά το ίδιο με αυτό που το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ και οι εταίροι του ζητούν από τότε που εμφανίστηκε ο COVID - μια Μεγάλη Επανεκκίνηση των συστημάτων της οικονομίας, της διακυβέρνησης, της υγειονομικής περίθαλψης, της παραγωγής τροφίμων και των τεχνολογιών που στηρίζουν όλη την ανθρώπινη ζωή.

Η ατζέντα της Μεγάλης Επανεκκίνησης (Great Reset) ανακοινώθηκε στις αρχές Ιουνίου 2020 από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ως μια προφανής αντιμετώπιση του COVID-19. 

Την έναρξη της Μεγάλης Επανεκκίνησης (Great Reset) υποστήριξαν ο Klaus Schwab, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, ο πρίγκιπας Κάρολος της Αγγλίας, ο Antonio Guterres, Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ, και η Kristalina Georgieva του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ αναλώθηκε τον τελευταίο χρόνο στην προώθηση της προπαγάνδας του και στη συνεργασία με κυβερνήσεις και ιδιωτικές επιχειρήσεις, οι οποίες μοιράζονται τους στόχους τους - για έναν κόσμο που θα διοικείται από Τεχνοκράτες - όπου τις αποφάσεις θα τις παίρνουν αυτοί απο την κορυφή  για τις μάζες , στο όνομα του αγώνα για την ποικιλομορφία και τη βιωσιμότητα.

Οι τακτικοί αναγνώστες θα θυμούνται ότι στις 18 Οκτωβρίου 2019, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates και το Johns Hopkins Center for Health Security σε μια άσκηση πανδημίας υψηλού επιπέδου, γνωστή ως Event 201

Το Event 201 προσομοίωσε τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος θα ανταποκρινόταν σε μια πανδημία κοροναϊού που θα σάρωνε τον πλανήτη. 

Η προσομοίωση προέβλεπε τον θάνατο 65 εκατομμυρίων ανθρώπων, μαζικά lockdowns, καραντίνες, λογοκρισία των εναλλακτικών απόψεων με το πρόσχημα της καταπολέμησης της «παραπληροφόρησης» -  επινόησε ακόμη και την ιδέα της σύλληψης ανθρώπων που αμφισβητούν το αφήγημα της πανδημίας.

Τώρα, καθώς η ατζέντα της Μεγάλης Επανεκκίνησης διανύει το 2ο έτος της, ο Schwab και οι συνεργάτες του στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (World Economic Forum / WEF) προσανατολίζονται στην «Μεγάλη Αφήγηση» (The Great Narrative).


Η Μεγάλη Αφήγηση και η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση

Πριν συζητήσουμε το πραγματικό περιεχόμενο της εκδήλωσης απο την Μεγάλη Αφήγηση του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ, ας δούμε τι πάει να πει «Μεγάλη Αφήγηση»:

Σε πολλές μορφές μέσων ενημέρωσης, η αφήγηση ορίζεται ως «ένας τρόπος παρουσίασης αλληλένδετων γεγονότων με σκοπό την εξιστόρηση μιας καλής ιστορίας» ή «η εξιστόρηση σχετικών γεγονότων σε μια συνεκτική μορφή που επικεντρώνεται γύρω από ένα κεντρικό θέμα ή ιδέα».

Στην καθημερινή μας ζωή μια αφήγηση μπορεί να θεωρηθεί ως ο τρόπος με τον οποίο εμείς οι άνθρωποι κατανοούμε τον κόσμο γύρω μας. Διαμορφώνουμε αφηγήσεις ή ιστορίες για την πολιτική μας πραγματικότητα και τις διαπροσωπικές μας σχέσεις.

Επιπλέον, στη φιλοσοφία ο όρος αφήγηση μπορεί να αποκτήσει ακόμη βαθύτερη σημασία. Πρόσφατα, ο Tim Hinchliffe στο Sociable έγραψε για την έννοια της αφήγησης σε σχέση με τη φιλοσοφία:

Η ιδέα για μια Μεγάλη Αφήγηση είναι κάτι που ο Γάλλος φιλόσοφος Jean-Francois Lyotard ονόμασε «σπουδαία αφήγηση» (ή αλλιώς «μετα-αφήγηση»), η οποία σύμφωνα με το Philo-Notes, «λειτουργεί για να νομιμοποιήσει την εξουσία, την κυριαρχία και τα κοινωνικά έθιμα» - όλα όσα προσπαθεί να επιτύχει η Μεγάλη Επαναφορά.

Οι Απολυταρχικοί χρησιμοποιούν μεγάλες αφηγήσεις για να νομιμοποιήσουν τη δική τους εξουσία - και το κάνουν αυτό ισχυριζόμενοι πως η γνώση και η αντίληψη που έχουν, οτι εκφράζει μια καθολική αλήθεια.

Ταυτόχρονα, οι Απολυταρχικοί χρησιμοποιούν αυτές τις μεγάλες αφηγήσεις σε μια «προσπάθεια να μετατρέψουν τις εναλλακτικές αφηγήσεις στη δική τους γλώσσα και να καταστείλουν όλες τις αντιρρήσεις για όλα οσα λένε οι ίδιοι».

Με αυτή την έννοια, το κάλεσμα του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ για μια «Μεγάλη Αφήγηση» θα πρέπει να θεωρηθεί ως αυτό που πραγματικά είναι·μια προσπάθεια να εκτοπιστούν όλα τα άλλα οράματα για το μέλλον της ανθρωπότητας, η οποία τοποθετεί το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ και τους συνεργάτες του στο επίκεντρο μιας αφήγησης η οποία τους παρουσιάζει ως τους ήρωες της εποχής μας. 

Αυτό ταιριάζει απόλυτα με την τεχνοκρατική φιλοσοφία του ιδρυτή του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ, τον Klaus Schwab. Οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι «συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα» της κυβέρνησης και των ιδιωτικών επιχειρήσεων και οι λεγόμενες φιλανθρωπικές οργανώσεις θα χρησιμοποιούν τον πλούτο, την επιρροή και τη δύναμή τους για να σχεδιάσουν το μέλλον που πιστεύουν ότι είναι το καλύτερο για την ανθρωπότητα. 

Στην πραγματικότητα, η φιλοσοφία των τεχνοκρατών συγχωνεύεται με την νοοτροπία του μετανθρωπισμού που θεωρεί την ανθρωπότητα ως περιορισμένη, ελαττωματική και χρήζουσα επαύξησης από την τεχνολογία, προκειμένου να επιταχυνθεί αυτό που ο Schwab αποκαλεί Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση.

Την πρώτη ημέρα της συνάντησης (Μεγάλης Αφήγησης / Great Narrative), ο Klaus Schwab συμμετείχε μαζί με τον Mohammad Abdullah Al Gergawi, υπουργό κυβερνητικών υποθέσεων των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, σε ένα πάνελ με τίτλο «Εξιστορώντας το μέλλον» (Narrating the Future).

«Είμαστε εδώ για να αναπτύξουμε τη Μεγάλη Αφήγηση, μια ιστορία για το μέλλον», δήλωσε ο Schwab κατά τη διάρκεια του πάνελ.

«Έχουμε συναντηθεί σήμερα για να αναπτύξουμε μια μεγάλη αφήγηση, μια ιστορία για το μέλλον. Παραθέτω τα λόγια της Αυτού Υψηλότητας του Σεΐχη Mohammed bin Rashid Al Maktoum, Αντιπροέδρου και Πρωθυπουργού των ΗΑΕ και Κυβερνήτη του Ντουμπάι, ο οποίος είπε: «Το μέλλον ανήκει σε εκείνους που μπορούν να το φανταστούν, να το σχεδιάσουν και να το εκτελέσουν». Είμαστε τώρα εδώ  για να φανταστούμε το μέλλον, να σχεδιάσουμε το μέλλον και στη συνέχεια να το εκτελέσουμε».

Ο υπουργός Al Gergawi μίλησε για το πλήθος των ανθρώπων που «αναζητούν έναν τρόπο για εναν «Μεγάλο Μετασχηματισμό». Ο υπουργός έκανε το χρέος του υποκρινόμενος σεβασμό για την κοινωνική δικαιοσύνη, χρησιμοποιώντας όλες τις συνήθεις λέξεις που χρησιμοποιούνται από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ  και τον ΟΗΕ - ενώ ανέφερε παράλληλα ότι το 1% του κόσμου κατέχει περισσότερο πλούτο από ποτέ άλλοτε, ενώ οι φτωχοί του κόσμου ζουν με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα - και την κλιματική αλλαγή.

Ο Al Gergawi ανέφερε επίσης επανειλημμένα ότι «το μέλλον ανήκει σε εκείνους που το φαντάζονται, το σχεδιάζουν και το υλοποιούν»·μίλησε και για το επόμενο στάδιο της ανθρώπινης εξέλιξης και τον ρόλο που θα διαδραματίσει η τεχνολογία.

«Το ανθρώπινο είδος έχει περάσει από διάφορες φάσεις εξέλιξης - ανακαλύψαμε τη φωτιά, ανακαλύψαμε τον τροχό - σήμερα με την τεχνολογία, ό,τι και να συμβεί τα επόμενα 50 χρόνια θα είναι εντελώς διαφορετικό. Επομένως, για εμάς ως ανθρωπότητα, εδώ και εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια βρισκόμαστε σε κανονικό ρυθμό», δήλωσε ο υπουργός κυβερνητικών υποθέσεων των ΗΑΕ Mohammad Abdullah Al Gergawi. «Ο τωρινός μας ρυθμός είναι πολύπλοκος, διότι για πρώτη φορά ενώνουμε την κοινωνία, την οικονομία, την κυβέρνησή μας, τη ζωή μας με την τεχνολογία - και υπάρχει μόνο μία πλατφόρμα. Ό,τι και αν συμβεί στο μέλλον θα βασιστεί σε αυτό που σχεδιάζουμε τώρα».

Ο υπουργός μίλησε επίσης για την ανάγκη της κυβέρνησης να εξελιχθεί ως θεσμός με τον ίδιο τρόπο που είδαμε να εξελίσσονται οι θεσμοί του ιδιωτικού τομέα. Αυτό είναι πιθανότατα μια παραπομπή στο ότι ο πρωταρχικός σκοπός του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ είναι να αλλάξει ο ρόλος της κυβέρνησης και των ιδιωτικών επιχειρήσεων μέχρις ότου δεν υπάρχει σχεδόν καμία διάκριση μεταξύ κρατικής και ιδιωτικής εξουσίας.

Ένα άλλο θέμα που συζητήθηκε έντονα ήταν η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR) και το Metaverse (Το Metaverse θα συζητηθεί στο δεύτερο μέρος αυτής της σειράς.)

Η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR) είναι ένα άλλο αγαπημένο σχέδιο του Klaus Schwab, το οποίο ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2015. 

Mε απλά λόγια, η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR) είναι το ψηφιακό πανοπτικό του μέλλοντος, όπου η ψηφιακή επιτήρηση είναι πανταχού παρούσα και η ανθρωπότητα χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία για να αλλάξει τη ζωή μας.

Συχνά συνδέεται με όρους όπως το Διαδίκτυο των πραγμάτων, το Διαδίκτυο των σωμάτων, το Διαδίκτυο των ανθρώπων και το Διαδίκτυο των αισθήσεων, και αυτός ο κόσμος θα τροφοδοτείται από την τεχνολογία 5G και 6G. 

Φυσικά, για τον Schwab και άλλους παγκοσμιοποιητές, η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR) προσφέρεται επίσης για πιο κεντρικό σχεδιασμό και έλεγχο, από την κορυφή προς τη βάση. 

Ο στόχος είναι μια κοινωνία παρακολούθησης και εντοπισμού, όπου όλες οι συναλλαγές θα καταγράφονται, κάθε άτομο θα έχει μια ψηφιακή ταυτότητα που θα μπορεί να παρακολουθείται μέσω αυτής, και οι κοινωνικά δυσαρεστημένοι θα αποκλείονται από την κοινωνία μέσω των Κοινωνικών Πιστωτικών Βαθμολογιών (Social Credit Scores).

«Πανταχού παρούσα, κινητή υπερυπολογιστική δύναμη. Ευφυή ρομπότ. Αυτοκινούμενα οχήματα. Νευροτεχνολογικές βελτιώσεις του εγκεφάλου. Γενετική επεξεργασία. Οι αποδείξεις αυτής της δραματικής αλλαγής βρίσκονται παντού γύρω μας και συμβαίνουν με εκθετική αύξηση.» έγραψε ο Schwab κατά την ανακοίνωση της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης (4IR).

Κάποια στιγμή ο Schwab σημείωσε τη σημασία της συνάντησης για την Μεγάλη Αφήγηση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

«Όταν έγραψα το βιβλίο μου και εισήγαγα αυτή την έννοια της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης (4IR) ως τη δύναμη που θα διαμορφώσει το μέλλον μας, θεωρήσαμε ότι ήταν πραγματικά πολύ σημαντικό να συνεργαστούμε σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να χρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης (4IR) προς όφελος της ανθρωπότητας, διότι η τεχνολογία έχει επίσης ορισμένες παγίδες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εις βάρος της ανθρωπότητας» δήλωσε ο Klaus Schwab στη συνάντηση για τη Μεγάλη Αφήγηση.

«Έτσι, δημιουργήσαμε αυτό το δίκτυο κέντρων σε όλο τον κόσμο, και ήσασταν η πρώτη χώρα που ανταποκρίθηκε θετικά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υπουργό για τη σπουδαία συνεργασία που έχουμε εδώ με το Κέντρο μας για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR) - και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που έχουμε εδώ συγκεντρωμένους οικονομολόγους, κοινωνιολόγους, αλλά και εκπροσώπους, επιστήμονες που μπορούν πραγματικά να μας διαφωτίσουν για όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες.»

Κατά τη διάρκεια του πάνελ ονόματι "The Next 50 Years", ο Klaus Schwab συνομίλησε με την Αυτού Εξοχότητα Omar bin Sultan Al Olama, υφυπουργό Τεχνητής Νοημοσύνης, Ψηφιακής Οικονομίας και Εφαρμογών Απομακρυσμένης Εργασίας, σχετικά με το όραμά για τη χώρα του τα επόμενα 50 χρόνια.

Ο κ. Al Olama είναι επίσης συνεργάτης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ. Κατά τη διάρκεια αυτού του πάνελ καθίσταται σαφής η απόφαση να φιλοξενηθεί η Μεγάλη Αφήγηση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. 

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα τα τελευταία χρόνια προβάλλονται ως φυτώριο εξελίξεων της ψηφιακής τεχνολογίας - συγκεκριμένα της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής. Ο υπουργός Al Olama αστειεύτηκε μάλιστα ότι στόχος της δουλειάς του ήταν να μετατραπεί τελικά ο ίδιος σε μια μορφή Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ο υπουργός Al Olama συζήτησε επίσης για το πώς τα ξενοδοχεία, τα ταξί και άλλοι κλάδοι έχουν εξελιχθεί με την επανάσταση στην ψηφιακή τεχνολογία, καθώς και για το αναπόφευκτο της ψηφιοποίησης της οικονομίας. 

«Δεν πρόκειται να υπάρξουν δύο οικονομίες», δήλωσε.

«Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο σημείο καμπής όπου μπορούμε με σιγουριά να μιλήσουμε για παραδοσιακή οικονομία και για ψηφιακή οικονομία, αλλά κάποια στιγμή - στο κοντινό μέλλον, καθώς η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR) θα είναι πιο ευρέως διαδεδομένη, τοτε θα υπάρχει μόνο ψηφιακή οικονομία. Ή αν μια οικονομία, δεν είναι αμιγώς ψηφιακή, τοτε θα ενεργοποιείται με ψηφιακά μέσα».

Ο Al Olama συζητά επίσης τις επενδύσεις του έθνους του στην τεχνολογία 5G και πώς αυτές οι επενδύσεις θα το βοηθήσουν να ηγηθεί της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης.

Αυτή η συζήτηση για την Τεχνητή Νοημοσύνη, την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (4IR), την ψηφιακή κοινωνία χωρίς μετρητά και τη Μεγάλη Επανεκκίνηση είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για να την αποδεχθεί ο μέσος άνθρωπος. 

Αυτοί οι μη εκλεγμένοι τεχνοκράτες συνεχίζουν να φιλοξενούν εκδηλώσεις και να δημοσιεύουν εκθέσεις, λες και οι άνθρωποι του κόσμου ζητούν τη βοήθεια και την καθοδήγησή τους. 

Κρύβονται κάτω από μια επιφανειακή καλοσύνη, αλλά η πρόσοψη φθείρεται και οι άνθρωποι του κόσμου αρχίζουν να αμφισβητούν την πραγματική αποστολή του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, του Ιδρύματος Γκέιτς, του Ιδρύματος Ροκφέλερ και παρόμοιων φορέων. 

Για να κατανοήσουμε τις πραγματικές τους προθέσεις θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τις ενέργειες των συνεργαζόμενων με το WEF εθνών και οργανισμών. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.


Ένας Τεχνοκρατικός Απολυταρχισμός

Ενώ οι πολιτικοί ηγέτες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και ο Klaus Schwab μπορούν να αυτοπροβάλλονται ως οι ήρωες της εποχής μας, θα πρέπει να τους κρίνουμε σύμφωνα με τις πράξεις τους και τις συνεργασίες τους και όχι με την εξωραϊσμένη γλώσσα που χρησιμοποιούν για να μας αποσπάσουν την προσοχή. 

Το απλό γεγονός είναι ότι τα ΗΑΕ έχουν φρικτό ιστορικό όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα. Το έθνος είναι γνωστό για την απέλαση όσων αποκηρύσσουν το Ισλάμ, την περιορισμένη ελευθερία του Τύπου και την επιβολή στοιχείων της Σαρία.

Το 2020, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ανακοίνωσαν τη δημιουργία ενός συμβουλίου για τα ανθρώπινα δικαιώματα - για την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα - αλλά οι επικριτές κατηγόρησαν την ηγεσία για «ωραιοποίηση» του προβλήματος.

Παρά τις υποσχέσεις για αλλαγές και τη χαλάρωση των νόμων σχετικά με το αλκοόλ και το διαζύγιο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα εξακολουθούν να δυσκολεύονται να διατηρήσουν την εικόνα ενός ελεύθερου έθνους.

Τον Σεπτέμβριο, νομοθέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κάλεσαν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα να απελευθερώσουν αρκετούς γνωστούς ακτιβιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων- και άλλους «ειρηνικούς αντιφρονούντες» που φυλακίζονται στη χώρα. 

Ζήτησαν επίσης να μποϊκοτάρουν την εν εξελίξει έκθεση Expo 2020 στο Ντουμπάι. (Οι ίδιοι οι διοργανωτές της Έκθεσης ανακοίνωσαν πρόσφατα τη δέσμευσή τους για τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, οι οποίοι αποτελούν μέρος της Ατζέντας 2030 & της Μεγάλης Επανεκκίνησης). Το ψήφισμα ζητούσε την «άμεση και άνευ όρων» απελευθέρωση των Ahmed Mansoor, Mohammed al-Roken και Nasser bin Ghaith.

Ο Μανσούρ είναι ένας 52χρονος άνδρας που συνελήφθη το 2017 και καταδικάστηκε σε 10 χρόνια φυλάκιση με την κατηγορία της δημοσίευσης ψευδών πληροφοριών και της «προσβολής του καθεστώτος και του κύρους των ΗΑΕ» - μεταξύ αυτών και για αναρτήσεις σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Al-Roken είναι δικηγόρος ανθρωπίνων δικαιωμάτων που εκτίει επί του παρόντος ποινή φυλάκισης 10 ετών αφού κρίθηκε ένοχος για απόπειρα ανατροπής της κυβέρνησης μετά απο μαζική δίκη που έγινε τον Ιούλιο του 2013. 

Ο Bin Ghaith φυλακίστηκε επίσης για 10 χρόνια τον Μάρτιο του 2017, επειδή επέκρινε τις αρχές των ΗΑΕ μέσα απο  τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με την έκθεση του Παρατηρητηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του 2021 για τα ΗΑΕ:

«Το 2020, οι αρχές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ) συνέχισαν να επενδύουν σε μια στρατηγική «ήπιας ισχύος» με στόχο να παρουσιάσουν τη χώρα ως ένα προοδευτικό, ανεκτικό έθνος που σέβεται τα δικαιώματα. Ωστόσο η έντονη δυσανεξία τους στην κριτική ήταν απόλυτα εμφανής με τη συνεχιζόμενη, άδικη φυλάκιση του κορυφαίου ακτιβιστή για τα ανθρώπινα δικαιώματα Ahmed Mansoor, του ακαδημαϊκού Nasser bin Ghaith και άλλων πολλών ακτιβιστών και αντιφρονούντων - ορισμένοι από τους οποίους είχαν ολοκληρώσει τις ποινές τους πριν από τρία χρόνια και παραμένουν κρατούμενοι χωρίς σαφή νομική βάση. Δεκάδες ακτιβιστές, ακαδημαϊκοί και δικηγόροι εκτίουν μακροχρόνιες ποινές στις φυλακές των ΗΑΕ. Σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει μετά από άδικες δίκες, με ασαφείς και γενικευμένες κατηγορίες που παραβιάζουν τα δικαιώματά τους στην ελεύθερη έκφραση και το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι.»

Με μια πρώτη ματιά, αυτές οι κατηγορίες για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων καθιστούν περίεργη την απόφαση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) να φιλοξενήσει την εκδήλωση της Μεγάλης Αφήγησης στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Εξάλλου, γιατί ένας οργανισμός που ισχυρίζεται ότι έχει ως κίνητρο τη δημιουργία ενός κόσμου που θα είναι πιο περιεκτικός, ποικιλόμορφος, βιώσιμος και δίκαιος να κλείνει τα μάτια σε αυτές τις ανησυχητικές υποθέσεις και να συνεργάζεται με τους ηγέτες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων;

Ωστόσο, η επιλογή αυτή έχει απόλυτο νόημα μόλις αποδεχθείτε ότι η γλώσσα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) περί δικαιοσύνης και σχεδιασμού ενός καλύτερου μέλλοντος για την ανθρωπότητα είναι μια απόλυτη ανοησία.

Στο όραμά τους για το μέλλον οπου «δεν θα σας ανήκει τίποτα και θα είστε ευτυχισμένοι» - καθώς αυταρχικά έθνη όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα συνεργάζονται με Τεχνολογικούς Κολοσσούς (Big Tech /  Alphabet, Amazon, Apple, Meta & Microsoft), για να παρακολουθούν τη χρήση που κάνουν οι πολίτες σε άνθρακα,  ηλεκτρική ενέργεια και άλλους πόρους - ενώ παράλληλα θα αποδίδουν μια κοινωνική βαθμολογία για να καθορίζουν την πρόσβαση κάθε ατόμου σε προνόμια όπως τα ταξίδια και η εργασία.

Αυτή είναι η «Μεγάλη Αφήγηση» που οι Τεχνοκράτες επιθυμούν να αποτυπώσουν στο μυαλό και την καρδιά μας σε αυτή τη «Δεκαετία του Μετασχηματισμού».


Ποιος θα διαμορφώσει το μέλλον;

Όταν ο Klaus Schwab ξεκίνησε το συνέδριο της Μεγάλης Αφήγησης (The Great Narrative) αναφέρθηκε στις δυσκολίες της «διαμόρφωσης του μέλλοντος». Συγκεκριμένα είπε ότι υπάρχουν 3 εμπόδια που στέκονται στο δρόμο της ατζέντας του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για τη Μεγάλη Επανεκκίνηση.

Πρώτον, ο Schwab πιστεύει ότι «οι άνθρωποι έχουν γίνει πολύ πιο εγωκεντρικοί και, σε κάποιο βαθμό εγωιστές.» Αυτό, λέει οτι καθιστά «πιο δύσκολη τη δημιουργία ενος συμβιβασμού - διότι η διαμόρφωση του μέλλοντος, ο σχεδιασμός του μέλλοντος συνήθως απαιτεί την κοινή βούληση των ανθρώπων».

Για εμένα αυτό ακούγεται σαν μια διακριτική παραδοχή ότι οι άνθρωποι του κόσμου ενδιαφέρονται περισσότερο για τα δικά τους προσωπικά οράματα του μέλλοντος σε αντίθεση με το όραμα των Τεχνοκρατών. Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αντίστροφα για να λεχθεί ότι οι άνθρωποι είναι «εγωκεντρικοί» ή «εγωιστές». Αλλά ένας άλλος τρόπος να το δει κανείς, είναι ότι οι απλοί άνθρωποι δεν επιθυμούν να έχουν ένα παγκόσμιο κεντρικό σύστημα διακυβέρνησης το οποίο θα επιχειρεί να σχεδιάσει τη ζωή τους.

Το δεύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίζουν ο Schwab και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) είναι ότι «όλοι μας έχουμε επικεντρωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, στην κρίση της πανδημίας». 

Το τρίτο εμπόδιο για τον μετασχηματισμό του κόσμου είναι ότι «ο κόσμος έχει γίνει τόσο πολύπλοκος» και «οι απλές λύσεις σε πολύπλοκα προβλήματα δεν αρκούν πλέον». 

Ο Schwab ανέφερε επίσης ότι δεν υπάρχει πλέον διαχωρισμός μεταξύ κοινωνικού, πολιτικού, τεχνολογικού και οικολογικού - «όλα είναι αλληλένδετα».

«Είναι πολύ δύσκολο σε μια τέτοια κατάσταση να τους φέρεις πραγματικά όλους μαζί - και να φανταστείς - και να σχεδιάσεις το μέλλον», δήλωσε ο Schwab. 

Και πάλι, αυτό φαίνεται να δείχνει ότι ο Schwab γνωρίζει πως δεν θα μπορέσει να εξαναγκάσει κάθε έθνος ή πληθυσμό να δεχθούν το όραμα της Μεγάλης Επανεκκίνησης / Μεγάλης Αφήγησης των Τεχνοκρατών.

Θα υπάρξουν αρνητές. Θα υπάρξει αντίσταση και μη συμμόρφωση στο συγκεντρωτικό όραμα της Τάξης των Αρπακτικών.

Ωστόσο, παρά την αντίσταση που προβάλλουν οι άνθρωποι της εργατικής τάξης ανά τον κόσμο, εξακολουθεί να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να επιτύχουν οι τεχνοκράτες το όραμά τους.

Η Τάξη των Αρπακτικών πίσω από τη Μεγάλη Επανεκκίνηση, την Ατζέντα 2030, κ.λπ., έχουν ξοδέψει δεκαετίες (αν όχι αιώνες) σχεδιάζοντας και επενδύοντας τρισεκατομμύρια δολάρια στις προσπάθειές τους για παγκόσμιο κοινωνικό μετασχηματισμό. Αυτοί οι ψυχοπαθείς έχουν πλήρη επίγνωση της σημασίας της σκιαγράφησης ενός οράματος για το μέλλον και της λήψης συγκεκριμένων μέτρων για τον σχεδιασμό του εν λόγω μέλλοντος. Ενώ εργάζονται νυχθημερόν για να υλοποιήσουν το εφιαλτικό τους σενάριο, ο μέσος άνθρωπος βρίσκεται σε οδυνηρή άγνοια για τα αυταρχικά σχέδια που εκτυλίσσονται μπροστά του. 

Ακόμη και εκείνοι που γνωρίζουν τα σχέδια της Μεγάλης Επανεκκίνησης συχνά στερούνται απτών πράξεων ώστε να μην τους καταπιεί η Τεχνοκρατία και ο Μετανθρωπισμός .

Αν στοχεύουμε να απελευθερωθούμε από τους Μεγάλους Επανεκκινητές, θα πρέπει να έχουμε το δικό μας όραμα για το μέλλον που ελπίζουμε να διαμορφώσουμε.

Οφείλουμε να αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στο να δουλεύουμε για να υλοποιήσουμε τα οράματά μας για μια ελεύθερη, ακμάζουσα, ενδυναμωμένη ανθρωπότητα, όπου η ατομική ελευθερία, το αυτεξούσιο και η σωματική αυτονομία θα εξυμνούνται. 

Έχουμε τη δύναμη να φανταστούμε, να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε το όραμά μας για το μέλλον.

Έχουμε τη δύναμη να δημιουργήσουμε την Επανεκκίνηση των Ανθρώπων.



source oaskhths.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια