EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: η χιονο"Ελπίδα" και η προοπτική της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.



Άναυδη παρακολούθησε όλη η χώρα την πλήρη κατάρρευση του "επιτελικού" κράτους μ' ένα συνήθη χιονιά, όπως αυτός που έπληξε την κεντρική και νότια Ελλάδα τις προηγούμενες ημέρες, συνεχίζοντας την πορεία του στη νότια Τουρκία, το Ισραήλ και την Ιορδανία. Χιλιάδες αυτοκίνητα αποκλείστηκαν για πολλές ώρες στην Αττική Οδό, τη Λεωφόρο Μεσογείων, την Κατεχάκη, αλλά και σε πολλούς ακόμα δρόμους της πρωτεύουσας. Τα ερπυστριοφόρα "θηρία", που βλέπουμε στις εικόνες και προμηθεύτηκε πρόσφατα η Περιφέρεια Αττικής, αποδείχτηκαν "γατάκια" και παρέμειναν παρκαρισμένα, συμβάλλοντας στο χάος.

 

Ευτυχώς, τα χιλιάδες αυτοκίνητα που αποκλείστηκαν ήταν συμβατικά κι οι οδηγοί τους είχαν τις μηχανές ανοικτές, προκειμένου να δουλεύει η θέρμανση και να μην ξυλιάσουν οι επιβάτες. Σε κάποια απ' αυτά κάποια στιγμή τελείωσαν τα καύσιμα κι οι οδηγοί έψαχναν βενζινάδικο με το μπιτόνι στο χέρι. Αλλά τι θα συνέβαινε αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά; Πόση ώρα θα μπορούσαν οι μπαταρίες να παρέχουν θέρμανση στους επιβάτες; Κι όταν θα άδειαζε κάποια στιγμή η μπαταρία, πώς θα ξαναέπαιρναν μπροστά αυτά τα αυτοκίνητα; Και πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να απομακρυνθούν τα ακινητοποιημένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απ' τους δρόμους, προκειμένου αυτοί να καθαριστούν και να επανέλθει η κυκλοφοριακή κανονικότητα; Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και σε περίπτωση σεισμού, αν χρειαστεί να διανυκτερεύσουμε στα αυτοκίνητα: πόσες ώρες μπορεί μια μπαταρία να υποστηρίξει τη θέρμανση των επιβατών; Ιδίως όταν το αφήγημα των αποτυχημένων πολιτικών θέλει τ' αυτοκίνητα να φορτίζουν τη νύχτα;

Πρόκειται για απολύτως κρίσιμα ερωτήματα, που αφορούν τη ζωή, την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών και στα οποία πρέπει πρώτοι απ' όλους να δώσει απαντήσεις η κυβέρνηση αυτών που συμπεριφέρονται ως πλασιέ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ζωή δείχνει πως η εντελώς ανώριμη τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί ...

ν' αποδειχθεί ακόμα και παγίδα θανάτουγια τον οδηγό και τους επιβάτες, πολύ περισσότερο αν μεταξύ αυτών υπάρχουν ηλικιωμένοι ή μικρά παιδιά. Και στην Ελλάδα έχουμε μακρύ ιστορικό αποκλεισμών στα χιόνια, μια στη Μαλακάσα, μια στη Θήβα, μια στο Μαρτίνο, μια στους Αγίους Θεοδώρους, η κατ' ευφημισμό "Εθνική" Οδός έχει αποδειχθεί παγίδα ουκ ολίγες φορές κι από τότε που παραδόθηκε σε εργολάβους η κατάσταση απέγινε εντελώς.

Η εντελώς ηλίθια πολιτική του Green New Deal της ΕΕ περιλαμβάνει απαγόρευση χρήσης συμβατικών αυτοκινήτων σε λίγα χρόνια. Η ανελεύθερη ΕΕ παρεμβαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή μας και μας επιβάλλει τρόπο ζωής, στερώντας όλο και περισσότερο το δικαίωμα της επιλογής. Σε λίγους μήνες θα έχουμε εκλογές: η ανασυγκρότηση της χώρας αποτελεί πλέον μονόδρομο και πρέπει ν' απαλλαγούμε απ' αυτούς που μας χρεοκόπησαν το 2010 και συνεχίζουν να μας χρεοκοπούν καθημερινά. Το πολιτικό σύστημα της χώρας χρειάζεται εντελώς νέα κόμματα, για να χαράξουν νέους δρόμους! 


Πηγή: greeklignite.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια