EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: οι Γερμανοί βάζουν ΤΈΛΟΣ στις "εσφαλμένες" επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων!


Για πάνω από δυο δεκαετίες επικράτησε στη Γερμανία η νεοΜαοϊκή αντίληψη μιας οικονομίας κεντρικά κατευθυνόμενης με άγριες επιδοτήσεις. Μετά την εμφάνιση του κόμματος των Πρασίνων η αντίληψη αυτή διαπότισε το σύνολο των αστικών κομμάτων, καθώς όλοι προσπαθούσαν να υπερθεματίσουν σε "πράσινο" λαϊκισμό. Όμως η εισβολή των Ρώσων στη Γερμανία κι η σταδιακή απώλεια της για δεκαετίες φθηνής Ρωσικής ενέργειας έδρασε ως καταλύτης κι αναγκάζει επιτέλους τους "πράσινους" Μαοϊστές να συμμαζέψουν το μυαλό τους και να σκεφθούν με όρους οικονομικής λογικής και ελεύθερης οικονομίας. 

Καταρχήν το μερικό κλείσιμο της στρόφιγγας στον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream αναδεικνύει το Schwarze Gold, το Γερμανικό λιγνίτη, ως το μοναδικό αξιόπιστο εγχώριο στυλοβάτη της ηλεκτροπαραγωγής, αφού οι δήθεν "Α"ΠΕ αποδείχθηκαν στην πράξη μάπες. Ακόμα κι ο 100% εισαγόμενος λιθάνθρακας μπορεί ν' αποδειχθεί κρίσιμος σταθεροποιητικός παράγοντας, σε περίπτωση ολοκληρωτικής διακοπής της ροής του Ρωσικού αερίου: επί χρόνια ο λιθάνθρακας ήταν φθηνός κι οι Γερμανοί προτιμούσαν να καίνε λιθάνθρακα αντί για φυσικό αέριο, αδιαφορώντας πλήρως για τις εκπομπές CO2. Με τις ανοησίες των Δυτικών ωστόσο πλέον κι ο λιθάνθρακας έχει γίνει πανάκριβος.

Κατά δεύτερον, έρχεται η ώρα διόρθωσης των ανοησιών με τα αγρίως επιδοτούμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: σε μακροσκελή του συνέντευξη στη Welt am Sonntag ο Υπουργός Οικονομικών ανακοίνωσε την πρόθεσή του να ...

καταργήσει απ' το 2023 τις επιδοτήσεις όχι μόνο για τα plug-in υβριδικά, κάτι που είναι ήδη προγραμματισμένο, αλλά και για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Προερχόμενος απ' το παραδοσιακά φιλικό προς τους βιομηχάνους κόμμα των Φιλελεύθερων Δημοκρατών, ο Κρίστιαν Λίντνερ είπε: "Wir können uns fehlgeleitete Subventionen schlicht nicht mehr leisten - Δεν μπορούμε πλέον να αντέξουμε "εσφαλμένες" επιδοτήσεις". "Die Autos werden bisher über die Lebensdauer teils mit bis zu 20.000 Euro subventioniert, auch für Topverdiener. Das ist zu viel. Da können wir Milliarden sparen, die wir sinnvoller einsetzen können. - Μέχρι τώρα τα αυτοκίνητα έχουν επιδοτηθεί με έως και 20.000 ευρώ κατά τη διάρκεια της ζωής τους, ακόμη και για τα κορυφαία εισοδήματα. Αυτό είναι πάρα πολύ. Μπορούμε να εξοικονομήσουμε δισεκατομμύρια που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πιο λογικά".

Το 2023, η Γερμανία θα πρέπει να πληρώσει 30 δισεκατομμύρια τόκους για το χρέος της κι αυτό αναγκάζει σε προσγείωση στην οικονομική πραγματικότητα. Ο Λίντνερ σκόρπισε ρίγη ανατριχίλας στην Ένωση Αυτοκινητοκατασκευαστών, που έσπευσε να πει πως πρόκειται για παραβίαση της εμπιστοσύνης προς το κράτος, αφού βάσιζαν τις πωλήσεις και την κερδοφορία επόμενων ετών στις κρατικές επιδοτήσεις. Το πρόβλημα γίνεται οξύτερο απ' τους μεγάλους χρόνους παράδοσης νέων αυτοκινήτων: η πανδημία στην Άπω Ανατολή επέδρασε καταλυτικά στις εφοδιαστικές αλυσίδες ημιαγωγών, συσσωρεύοντας τεράστιες καθυστερήσεις. Έτσι κάποιες παραγγελίες που γίνονται στο 2022 προβλέπεται να παραδοθούν το 2023, αλλά θα υπάρχει επιδότηση; Ιδού η απορία!

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.

Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο"Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε!


Επιπλέον, η αύξηση του στόλου αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημαίνει αύξηση της ζήτησης ηλεκτρισμού, σε μια χρονική στιγμή που η Γερμανία βλέπει απ' τη μια να στερείται το φθηνό Ρωσικό αέριο, απ' την άλλη να έχει κλείσει στο τέλος 2021 τα 3 απ' τα 6 πυρηνικά εργοστάσια και τ' άλλα 3 να πρέπει να τα κλείσει στο τέλος 2022, ενώ έχει αυτοδεσμευθεί επίσης να κλείσει όλα τα λιθανθρακικά και λιγνιτικά εργοστάσια στο τέλος 2038 και, αν είναι δυνατόν, να φέρει την ημερομηνία στο 2030. Τα πολυδιαφημισμένα με άγρια προπαγάνδα αιολικά καθημερινά αποδεικνύονται ανέκδοτο: όπως βλέπουμε στο διάγραμμα, που δημοσιεύει το Agorameter του Agora-Energiewende, στο διήμερο 15-16/6/2022 πάλι εξαφανίστηκε ο Αίολος και τα "υπέροχα" θαλάσσια αιολικά πήγαν για βρούβες. Πώς θα έχει ρεύμα η Γερμανία, για να δώσει και σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τρομάρα της;

Σε κάθε περίπτωση, οι επιδοτήσεις των αμιγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων προβλεπόταν να σταματήσουν το 2025 κι είναι και η έκρηξη του πληθωρισμού, που κάνει τον Λίντνερ να ψάχνει από πού θα κόψει λεφτά. Μια έκρηξη πληθωρισμού που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία, καθώς η αύξηση των τιμών έχει ξεκινήσει ήδη στο τέλος 2020. Με τι έχει σχέση; Μα, βεβαίως, με την εντελώς αποτυχημένη ενεργειακή πολιτική της ΕΕ, το Green New Deal, που απορροφά τεράστιους πόρους απ' την πραγματική οικονομία, αποδίδει εντελώς πενιχρά αποτελέσματα, στέλνει το κόστος ενέργειας στη στρατόσφαιρα και τους πολίτες όχι απλά σε ενεργειακή, αλλά σε συνολική φτώχεια ...

 

 

Πηγή: greeklignite.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια