Άγχος μετά από θετικό τεστ; Πώς μπορούμε να προστατέψουμε την ψυχική και σωματική υγεία μας όσο νοσούμε;

medlabnews.gr iatrikanea 

Πολλοί είναι εκείνοι που θα περάσουν καλοκαίρι με Covid-19. Το άγχος μετά από ένα θετικό τεστ είναι φυσικό να υπάρχει. Ένα από τα ερωτήματα που υπάρχουν είναι πώς μπορούμε να προστατέψουμε την ψυχική και σωματική υγεία μας όσο νοσούμε.

Η φυσιοθεραπεύτρια Αλάνα Μουρίχι μίλησε στην αυστραλιανή Vogue και έδωσε τρεις βασικές συμβουλές υπογραμμίζοντας ότι ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, αλλά και πως σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων δεν θα πρέπει να επιχειρήσεις οποιαδήποτε άσκηση, αλλά αντίθετα να συμβουλευτείς τον προσωπικό σου γιατρό.

1. Ήπιες ασκήσεις που μπορούν να γίνουν και στο σπίτι

Όπως αναφέρει η Μουρίχι, η παρατεταμένη αδράνεια μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά στα όργανα και τους μύες σου, προκαλώντας συμπτώματα όπως η κόπωση.

Ένα ήπιο περπάτημα στο σπίτι ή τον κήπο θα σου πρόσφερε αρκετό καθαρό αέρα και βιταμίνη D. Αλλά ακόμη και από τον καναπέ ή το κρεβάτι σου, θα μπορούσες να βελτιώσεις τα επίπεδα οξυγόνου σου παίρνοντας βαθιές αναπνοές σε τέσσερις χρόνους. Για συγκεκριμένο διάστημα, εξίσου θα βοηθήσει και η κάθετη στάση σώματος.

2. Καλό φαγητό και σωστή ενυδάτωση

Όταν ο οργανισμός αντιμετωπίζει έναν ιό, αρκετές φορές δεν ενυδατώνεται σωστά λόγω έλλειψης όρεξης αλλά και ενέργειας για την προετοιμασία ενός γεύματος. Ωστόσο, η επαρκής ενυδάτωση και η σωστή διατροφή είναι κρίσιμες για τον χρόνο ανάρρωσης αλλά και τη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης.

Σε αυτό θα βοηθήσουν οι ηλεκτρολύτες, οι βιταμίνες C, D αλλά και ο ψευδάργυρος που βελτιώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Σύμφωνα με την Μουρίχι, ένα λίτρο νερό πριν το μεσημέρι και ένα ακόμη καθ’ όλη την υπόλοιπη μέρα εξασφαλίζουν την ενυδάτωσή σου, όπως αναφέρουν έρευνες.

3. Τρόποι να μειώσουμε το στρες

Ακόμη και εάν ανήκεις σε εκείνο το ποσοστό των ανθρώπων που δεν αγχώνονται για την έκβαση της υγείας τους, η αναγκαστική απομόνωση επηρεάζει σημαντικά την ψυχολογία σου και αυξάνει το στρες.

Για κάποιες μέρες θα πρέπει να αποχωριστείς τη ρουτίνα σου, την άθληση, την εργασία σου. Αντί για αυτά θα μπορούσες να κάνεις πράγματα που ανέβαλες λόγω της καθημερινότητάς σου, είτε είναι να διαβάσεις ένα βιβλίο, να αφιερώσεις κάποια λεπτά στον διαλογισμό ή να δεις μια ταινία.

από MEDLABNEWS.GR

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια